nurniflowenola nurniflowenola
43
BLOG

Dziękuję, nie głosuję...

nurniflowenola nurniflowenola Polityka Obserwuj notkę 0

“Demokracja to najgorszy system,

ale nie wymyślono nic lepszego”

Winston Churchill

“Demokracja jest jak członek mańkuta

- zawsze wygina się w lewo”

(własne)

     Zdaję sobie sprawę z tego, że wielu Czytelników ten tekst może zdziwić. Być może nawet przysporzy mi wrogów. Aczkolwiek sądzę, iż jestem winien słowo wyjaśnienia tym wszystkim, którzy poświęcają swój czas i czytają moje teksty. Tematy polityczne poruszane tu przeze mnie wiążą się często z różnego rodzaju demokratycznymi wyborami. A ja nie głosuję! Dziękuję, ale nie biorę udziału w żadnych wyborach. Ostatni raz (wyjąwszy unijne referendum) głosowałem w 2001 roku. I nic nie wskazuje na to, bym zmienił zdanie. Chyba że Wy mnie przekonacie?! Póki co nie mam zamiaru za bardzo się rozpisywać, robić szczegłółowej analizy, tylko zaprezentować pokrótce swój punkt widzenia. Czytaj dalej...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka